Vivienne Westwood kumisaappaat

Arvatkaapas mitkä saappaat ovat matkalla mun ovelle. Vivienne Westwoodit. Todella ironista, että edellisessä postauksessa valitin kun en voi ostaa mitään kun pitää rahaa säästää. Mulla on pitkään ollut ostoslistalla kumisaappaat. Joskus blogini alussa kirjoittelin Nokian Hai -saappaista joita ei tullut ostettua. Myös Hunter -saappaat ovat olleet mielessä, mutta ne ovat liian saapasmaiset. :D Kävin katsomassa ASOSksen aleja. Ei sieltä löytynyt mitään kunnes nämä, ihanat My little ponylle tuoksuvat saappaat tulivat eteeni. Katsoin hintaa äimistyneenä - vajaalla 67 eurolla olivat myynnissä. Alkuperäinen hinta seisoo yli 120 euron paikkeilla, joten sain ne n. 50% alennuksella, ei paha diili. Vaikka raha ei kasvakkaan puussa eikä minulla varsinaisesti ole varaa ostella, on ihana nyt tietää että minulla on kumisaappaat, jotka on sekä tyylikkäät että laadukkaat. Sitten kun nämä saappaat pääset omistajansa eli minun tyköön, en malta odottaa sadepäiviä. :)

Guess what it's on its way to my door? Vivienne Westowood's! Haha, in my last post I was complaining that I can't afford to buy anything because I have to spare money, how ironic is that. See, I've been searching for rubber boots for long time now. In the beginning of my blogging, I wrote about Nokias HAI boots which were on my shopping list in that time but guess what...I never got them. One point I was thinking of Hunter boots, but they were too rain bootish. :D I went to check what ASOS.com had to offer, and when I saw these boots there, for inexpensive price... I had to have them. Seriously, I live in Finland; I need cute rubber boots. ;) I can't wait for rainy days! Oh, and these will look pretty good with a skirt as well, don't you think?


6 comments:

  1. IHANAT!!!! TASSELIT<3 jaja kaikki. Oon törmänny vaan sellasiin nilkkurikumppareihin, joissa on rusetti edessä, mut nää on paremmat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itsekin olen tosi innoissani näistä! En tykännyt niistä joissa on ne rusetit - ehkä liian tyttömäiset mun makuun mutt nämä on loistavat! :)

      xx

      Delete
  2. aivan täydelliset!

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment! xx