GAGA

Sain eilen tekstiviestiä mun ystävältä, Saralta ja hän kysyi jos nähtäisi tiistai-iltana. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia, joten olin että "mikä ettei". Tänään Sara laittoi viestiä ja kysyi mennäänkö katsomaan Lady Gagaa, sillä hän oli saanut kutsuvierasliput ... - mä sekosin. Aloin pomppimaan ilosta, sillä olen aina haaveillut Gagan näkemisestä, mutta ei mulla ole ollut varaa lippujen ostamiseen, joten voitteko kuvitella mitä mä viestin jälkeen tunsinkaan. Innostumisen jälkeen iski paniikki, vaatepaniikki. Okei, varmaan mä ne mun Camilla Skovgaardin Hammerit laitan jalkaan, mutta entä vaatepuoli? Koska kyseessä on Gaga, en ajatellut meneväni sinne farkuissa ja t-paidassa. Nyt saa rikkoo rajoja, mikä tarkoittaa että taivas on rajana, ja jos haluaa mennä muokatussa jätesäkissä paikalle, tee se. 

Yesterday, I received sms from my friend Sara and she asked if we could see each other on Tuesday night. I didn't have any plans so I said "sure". Today she sms me again and asked me if I wanted to go and see Lady Gaga because she had tickets to the concert. I got so freaking excited that I almost got a heart attack. After being so excited, I started to panicking because I didn't have clue what to wear and even now, when I am writing this post, I still don't have a clue.

Blazer: H&M
Knit: Jeane Blush (nelly.com)
Jeans: Filippa K
Ankle boots: Ellos
Necklace: H&M
Bag: Cubus

10 comments:

  1. Replies
    1. Thank you so much! :) xx

      Delete
  2. Great outfit!!! :) xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    ReplyDelete
  3. I´m going there too! Can´t wait for the show!! Maybe we´ll see there. ;)
    I have an idea what to wear, let´s see if I change my mind... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay! Btw, I changed my shoes to the JC inspired wedges because they are way more comfy that the camilla ones. :) xx

      Delete
  4. Voi miten ihanaa kun pääsit kutsuvieraana Gagaa katsomaan! Toi huulipuna sopii sulle tosi hyvin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi LUisa! ihana kuulla susta jotain! :) Juu, mie olin tosi iloinen tajutessani sen että pääsen näkemään Lady Gagaa. Kiitos! :) Keikka oli muuten semmonen spektaakkeli, ja me oltiin tosi lähellä lavaa. :) xx

      Delete
  5. Lady GAGA?! oh my god ,I would of had a heart attack,of all the artists to see,Lady GAGA is one I must see,I cant imagine how amazing it must of been to see her and hear her live! what a voice.

    Love your look here,so cool and edgey,love the flashes of bright colours in your nails and necklace.

    Thanks so much for checking out my post,so sorry I havent stopped by in a whilw,havent had a chance to blog for a little while :(
    But I hope your well and are having a wonderful week so far x

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was an amazing experience! I was so hypnotized by her performance. Thank you so much for your comment and I am so glad that you like this outfit. I wish you an amazing week! xx

      Delete

Thank you so much for your comment! xx