FAREWELL FOR SUMMER

Olen kärsinyt viime yöstä asti kovasta päänsärystä. Vaikka olen ottanut migreenilääkkeen ei se ole vieläkään helpottanut. Ajattelin käydä 5km minijuoksulenkillä, jotta saan raitista ilmaa. Tänään on syyskuun ensimmäinen päivä, ja sen huomaa kun katsoo ulos ikkunasta - tuuli + sade = syksy.
Koska olen viettänyt tänään laiskiaisen päivää, päätin tehdä koota teille asukokonaisuuden jonka pukisin ilomielin ylleni. 

Since yesterday, I've been suffering from a headache. Even though I took my migraine pill, the ache is still painful. Maybe in few hours I'll go for a jogging so I can clear my head and get some fresh air. Today is the first day of September and it definitely looks like it - the weather is windy and rainy. 
Below you see an outfit that I'd love to wear today, tomorrow...well you get the clue. :)
Romwe.com, Weekday, Topshop, Nelly *

6 comments:

  1. No huhhuh, päänsärky ja juoksulenkki kuulostaa mun korviin aika pahalta yhdistelmältä. Mulla on onneks hyvin harvoin pää kipeä, mutta sitten kun päänsärky tai jopa migreeni yllättää, niin siihen auttaa nukkuminen. Eikä puhettakaan, että vois olla koneella tai lukea. Äiti kärsii toisinaan migreenistä ja hänellä auttaa särkylääkkeen ja unen lisäksi päänahan hierominen. Päänsäryssä on just se tympeä puoli, ettei voi tehdä mitään. Määkin olen täällä kipeänä, mutta lunssan takia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuullostaahan se, mutta kävelemässä meitsi vaan kävi. Olo helpotti heti kun pääsi ulos. Kummaa että koin edes päänsärkyä kun eilenkin vedin 10km juoksulenkin ja olin muutenkin ulkona. Onneksi päänsärky ei ollut migreeni - muuten olisin todellakin ollut sängyssä.

      Voi, koita parantua pian! :) xx

      Delete
  2. Loving those shoes!!!! yeeeeeee finally we get to wear these gorgeous stuff ;) xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tell me about! That's the best thing about fall! xx

      Delete
  3. Hain tuon Angien laukun postista toissapäivänä, ihana on :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment! xx