GOT 2 GET

Olin tsekkailemassa Outnetin alennuksia, ja löysin aika mahtavan diilin; Alexander Wangin kameralaukun hintaan 239 eugenia (alk.478e)! Olen etsinyt tyylikästä kameralaukkua siitä asti kun ostin itselleni kameran, mutta en ole ollut onnekas etsinnöiden suhteen mutta siihen taisikin tulla se pitkään toivottu poikkeus. Tässä kamerassa on yhdistyy kaikki: turvallinen tila kameralle, tyylikkyys, laatu ja tietysti se että se on Wang. 

I was browsing in Outnet.com and I found pretty awesome deal; Alexander Wang's Brenda leather camera bag for 239 euros (original price 478 euros)! I've been looking for a chic camera bag since I purchased my camera but I haven't been lucky until now. This bag is perfect because even though it is a camera bag, it's still chic and stylish which is perfect. And, the color is perfect! 
I'm going crazy over here - this could be my first Wang. 

16 comments:

  1. Mullakin on ollut kameralaukku etsinnässä. Sellainen, jossa kamera kulkee ilman mahdollisia kolhuja, mutta muutakin tavaraa pitäisi mahtua. Sun löytämäsi on aiika magee! Harmi kun itsellä nyt ostoskielto ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen samaa mieltä laukun tulee olla hellä kameralle ja tilaa täytyy olla muullekin kuin ja vain ainoastaan kameralle. Ei nyt kukaan kahta laukkua halua kantaa mukanaan. Voih, mutta joskus voi tehdä poikkeuksen. ;) xx

      Delete
  2. Awesome bag! xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    ReplyDelete
  3. Onpa upea! Noin tyylikkääseen kameralaukkuun en olekaan vähään aikaan törmännyt! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikö olekin? Tiesin että Wang on valmistanut kameralaukkuja, mutta se että semmosen löytää huimalla alennuksella on mahtavaa! <3 xx

      Delete
  4. Tosi upeen näköinen laukku, ihana olis itsekkin saada joku tyylikäs kameralaukku, mukavampi olis kantaa kameraa mukana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen 100% samaa mieltä! :) xx

      Delete
  5. I adore this bag. I bought in black a couple years ago and I wear it all the time. It's seriously perfect!
    xx micol

    The Marcy Stop

    ReplyDelete
    Replies
    1. I adore it too! Oh my, you are so lucky! :) Aww, I really want this bag <3

      Delete
  6. Tilasitko jo tämän? Mäkin tarvitsisin laukun mun uudelle Olympus Penille. Ongelma on se, että oon ihan rakastunut mun suht uuteen Samujin laukkuun, eikä sen seurassa halua kantaa mitään typerännäköistä kamerapussukkaa. Tietenkään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun pankkikortissa on joku vika sillä en saa maksuani läpi. Olen käynyt pientä sotaa pankkini kanssa jos he voisivat katsoa mikä on vikana. En itse ole aikaan mitään kieltoja omaan pankkikorttiini laittanut joten en ymmärrä miksi maksu ei mene läpi. :/ Olen samaa mieltä että kameranlaukun tulee olla osa asukokonaisuuttasi, ja mä uskon että olympus pen sopii mallikkaasti ton laukun sisälle joten ei muuta kun tilamaan! Toivottavasti itsekin saisin pankkikortisähellyksen nopsaa korjattua ennen kuin tuo laukku menee myynnistä pois. :) xx

      Delete

Thank you so much for your comment! xx