FACTS YOU MAY NOT KNOW ABOUT ME

1. Olen harrastanut musiikkia 5-vuotiaasta asti.
I've been doing music since the age of five.

2. Edelliseen viitaten, olen aina halunnut tienata musiikilla.
According to last fact, I've always wanted to earn my money making music.


3. En ole rikas.
I'm not rich.

4. Olen suorapuheinen ihminen.
I'm an outspoken person.

5. Minulla on ollut keliakia viimeiset 7 vuotta.
I've been suffering from celiac disease for last seven years.

6. Rakastan pizzaa.
I love pizza.




7. Pääsin jatkoon tämän vuoden Talent Suomi kisassa.
I made the cut on this years Finland's got talent. 

8. Asuin vuoden Pariisissa.
I lived in Paris for a year.

9. Puhun suomea, englantia, ranskaa ja ruotsia.
I speak finnish, english, french and swedish.




10. Olen entinen tupakoitsija. Kadun jokaista röökiaskia johon käytin rahaa. 
I used to smoke. I feel embarrassed when I even mentioned it. I regret every single cigarette that I spent money on.

11. Rakastan talvea.
I love winter.




12. Olen estetiikkaa rakastava ihminen. Haluan että kotini on siistissa kunnossa kun tulen töistä kotiin. Okei, mun keittiö ei oo aina edustavassa kunnossa, mutta tämä on siis vain poikkeus.
I'm pretty the aesthetics person. I don't like my home looking messy. Okay, sometimes my kitchen is a mess but this happens really rarely.

13. Olen äänekäs ihminen.
I'm a loud person.

14. Minulla on vain neljä todella hyvää ystävää - laatu korvaa määrän.
I only have four really good friend. I rather have small amount of friends than group of buddies.



15. Minua kiusattiin ala-asteelta ylä-asteelle asti. Jopa lukiossa oli niitä jotka haaskasivat aikaansa siihen, mutta en ole koskaan välittänyt. 
I was bullied in school for a long long long long time. I think it was because I was so small, tiny and loud. I never cared about it, not even this day.



16. Minulla on kova usko itseeni ja siihen mihin pystyn.
I have a huge believe in myself.

17. Olen sinkku, mutta haluaisin poikaystävän.
I'm single but I want to have boyfriend.



18. Unelmoin salaa poikaystävästä, joka olisi brittiläinen, amerikkalainen tai kanadalainen kansalaisuudeltaan. 
I've been secretly wishing for a boyfriend who's nationality is british, american or canadian.

19. Ihminen jolle voin aina puhua on äitini. Äiti on mulle se jolle voin puhua ihan mitä tahansa. Rakastan häntä yli kaiken, ja hän ei vain mun äiti vaan myös paras ystävä.
The person who I can always count on is my mother. She's the one that I can always talk to when I'm down and she always brings a smile on my face. I love her so much, and she's definitely not just my mom, she's my best friend.



20. Olen välillä aikamoinen sählääjä.
Sometimes I mess around...a lot. 

21. Rakastan musikaaleja, ja haluan olla mukana sellaisessa.
I love musical and one day I'll part of one.

22. Olen nuoresta asti tarkistanut että kotiovi on varmasti lukossa, vesihanat on kiinni, hella on päältä pois ja silitysrauta irti seinästä. Porukat sanoivat että olisin eriomainen työntekijä Securitakseen. :D
Teen tätä tarkistusreissuani nykyäänkin; ennen kuin menen nukkumaan menoa ja töihin lähtöä. 
Since being a kid, I've always checked that the doors are locked, the stove is off and all the other electricity advices are switched off.


Photos: Heidi Tuominen & Weheartit

12 comments:

  1. wow. so many interesting things about you! ..

    you should post a video about your cut on Finland's got talent!


    THE CHIC AND CHEAP BLOG
    THE CHIC AND CHEAP BLOG Facebook Page

    Dont forget to like my Facebook page too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't want to search the video because then I'd see the comments that has been written below the video. Sorry. xx

      Delete
  2. Anonymous10/02/2012

    Olis tosi hauska kuulla sun puhuvan videolla kaikkia noita kieliä mitä osaat! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voisin joku päivä tehdä semmoisen. :) x

      Delete
  3. Anonymous10/02/2012

    Mitä sä soitat? Ja miksi asuit Pariisissa? Ja mitä teit Talentissa? :D Hah tuli kyllä uusia juttuja, joskin oon lueskellut sun blogia vasta niin vähän aikaa ettei se sinänsä ole mikään ihme.
    - Lottta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soitin koko lapsuusikäni viulua (about 7 vuotta?). Valmistuttuani lukiosta, lähdin sinne au pairiksi. Olin talentissa laulamassa (- en todellakaan halua katsoa jälkeenpäin kyseistä esitystä, sillä en ollut suoritukseeni 100% tyytyväinen) :) xx

      Delete
  4. NONNIIIN millos mennään pitsalle?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sä tuut mun luo ja mä TEEN pizzaa ;D Mä katos rakastan itsetehtyy gluteenitonta pizzaa <3

      Delete
  5. Oh god I wish I could speak swedish so much! Oh, I've also been bullied and it made be suffer for a lot of mental disorders, but I'm totally fine now :) I hope you are too with your disease :) and wish you good luck with the american, canadian and british boyfriend haha x

    http://ohsillyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well me too. I haven't been speaking swedish for long time so it's missing a bit, but I am sure it'll come back when I need it. :) You were too? Well, look us know; we are strong, beautiful and confident than ever. I gotta say thanks to the bullies ;) And thanks, I'm fine with my disease; I've been getting used to it. Haha, I hope I'll find him soon! :D xx

      Delete
  6. Aivan ihana postaus tämä, kiva tietää susta muutakin, kuin että minkälaisista vaatteista pidät! Vaikkei siis siinäkään mitään vikaa, mutta uskoisin, että ymmärrät pointtini, haha!

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jenna <3 Sehän oli postauksen idea ;) xx

      Delete

Thank you so much for your comment! xx