FEATURED


Olin eilen Anskun kanssa Stockan hulluilla päivillä ostelemassa sitä sun tätä - mukaan lähti myös uusin Costume. En sen kummemmin selaillut lehteä kunnes Ansku soitti mulle ja sanoi että minun asukuva on päässyt lehteen mukaan. Olihan sen mahtava fiilis nähdä oma itsensä painetussa lehdessä muiden upeiden kaunottarien kanssa. Kyseisen asupostauksen näet täältä

Yesterday I was having time with my friend Ansku. We went to Stockmann to get the second issue of Costume! If you don't know what I am talking about, click this. Anyways, guess who's outfit was in the magazine? Mine! It was so weird to see myself in a fashion magazine. The outfit that's in the magazine, is shown here




24 comments:

  1. Your dress is beautiful and you are beautiful too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. What dress are you talking about if may I ask? :) Thank you! <3 :)

      Delete
  2. Mulle tuli toi lehti kotiin, mutta en ole ehtinyt vielä avata sitä, ihana toi sun kuva! <3

    ReplyDelete
  3. great!!!! congrats....xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    ReplyDelete
  4. Tyylikästä ! Linkkasin sut mun blogiin =) Toivottavasti saat lisää ihania lukijoita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :) Awww, eikä - oot ihana! :) <3

      Delete
  5. Ohh onnittelut! Tosi kiva kuva :)

    ReplyDelete
  6. Mieletöntä! Miltä uusi Costume muuten vaikuttaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanos Reetta muuta! :) Hmm..täytyy sanoa ihan rehellisesti että en ollut täysin tyytyväinen toiseen numeroon. Eräiden kirjoittamat teksit oli tosi "epälaadukasta". En tiedä mikä on se oikea termi mitä etsin, mutta kirjoituksiin ja aiheisiin voisi panostaa enemmän. Toki tämä oli vasta toinen numero, joten uskon että lehden laatu paranee kun varmuutta tulee lisää. :) xx

      Delete
  7. Vaude, mielettömän hieno juttu! :D

    ReplyDelete
  8. Huomasin itekki ton saman jutun :D Olin sillee et "Wau, mä tiiän ton!!!" On muuten tosi nätti kuva ;)

    ReplyDelete
  9. lucky!!! you really deserve this :)

    http://ohsillyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hihheii sama täällä oli kiva ylläri! :) katoin muuten jo lehdestä, että noi sun kengät oli tosi kivat!! :) mulla vaan oli vähä jäinen ku en oo costumelle laittanu sukunimeä mun profiiliin ni olin vaan isa ilman sukunimeä muitten koko nimien joukossa... :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sun asu oli tosi ihana! :) Kiitos, ne on ostettu Mangon alesta. :) No, ei se haittaa vaikka sun sukunimeä ei näkynyt erotuit joukosta! ;) xx

      Delete
  11. En ehtinyt ite vielä ees avata lehteä, mutta en kyllä ihmettele, että kyseinen asu sinne päätyi, sen verran kiva se olikin;)

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  12. Olen niin ylpeä susta!!!!!! Upea kuva!!!!!!! <3 T. Erica tätisi!!!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment! xx