WHEN THE SUN GOES DOWN :: OUTFIT

 Eilen mulla oli päällä ihanat Dry Laken housut, jotka tilasin Nelly.comista. Kävin äsken katsomassa olisiko niitä ollut siellä enempää, mutta kaikki oli jo loppuunmyyty - hyvä että meitsi kerkesi tilamaan omani, muuten olisin jäänyt ilman. Nämä housut ovat jotain parhautta - saavat jalat näyttämään pitkiltä, peittää herkuista paisuneen masun ja antaa maskuliinisuutta asuun! Paita on ihanan DvF:in käsialaa ja bleiseri Filippa Koon. Mä olin tosi pitkään käyttämättä mun Longchamp Le Pliage laukkua kunnes tuossa jossain about kuukausi? sitten aloin käyttämään sitä aktiivisemmin. 

***

Here's what I wore yesterday. I absolutely adore these Dry Lake pants that I ordered from Nelly.com. I went to check if they still had these pants on their website, but for my surprise, they were all sold out - I'm so glad I got these before that. I can't embrace these pants enough - they are super comfortable, they make my legs appear longer, they cover my stomach which is full of yummy food and, they are masculine for my style. The silk blouse is by gorgeous DvF - I love silk garments; they feel so good on you. I didn't use my Longchamp's Le Pliage bag for long time but about a month? ago, I started really use it...and I'm glad I did. 


Blazer :: Filippa K 
Silk Blouse :: Diane von Furstenberg
Pants :: Dry Lake
Bag :: Longchamp
Ankle Boots :: Ellos

14 comments:

  1. Hei Roosa! Mä sähläsin mun kännykän kanssa ja poistin vahingossa sun ihanan kommentin. :( Olen tosi otettu siitä että olet seurannut mun blogia jo niin pitkään! Kiitos <3

    ReplyDelete
  2. I love thes epants so much, they're perf! You look stunning!

    http://ohsillyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Näyttää kyllä upeilta noi housut!

    ReplyDelete
  4. fine style!!; DD


    www.live-style20.blogspot.com

    new new post !!@

    ReplyDelete
  5. nice outfit :)

    warmest regards,
    Miss Aa
    http://miss-aa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Lovely pictures, the trousers are so nice - im not surprised they were sold out!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! :) haha, you are right ;) xx

      Delete
  7. Simple but nice set, beautiful shoes, I follow you now :)
    Thank you for the nice comment :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment! xx