8 days left for Army of generation


Enää kahdeksan päivää Mert Otsamon Army of generation -muotinäytökseen jota olen odottanut useita kuukaisia. Mulla oli ollut pitkään vaatekriisi, mutta onneksi Minni ja Anne ts. Minni f. Ronya lupasivat lainaa minulle vaatteet kyseistä päivää varten. Olo oli kuin lapsella karkkikaupassa kun kävin katselemassa nettikaupassa olevia vaatteita. Vaikka asukoodi on musta, päätin että tulen laittamaan siniset Sabrynet jalkaan sillä en ole päässyt niitä vielä ulkoiluttamaan.


Oh my. Not less that eight days to Mert Otsamo's  Army of generation -fashion show. You guys know how much I love his designs so  I'm pretty excited about the show. I had a fashion crisis for a long time, but thank god amazing Minni f. Ronya promised to loan me clothes from their collection - I'm so excited! Oh, I just realized that I haven't been outdoors with my blue Sabrynes, so I decided to wear them on that special day. 



13 comments:

  1. great! hope you enjoy the show! xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Alma! :) Oh, I will and I promise to capture as many photos as i can! :) xx

      Delete
  2. Hey Beautiful Lady :)

    Join Estée Lauder Giveaway on my blog :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for letting me know! I'll go check it out. :) xx

      Delete
  3. Anonymous11/08/2012

    Lupasit joskus tehdä ihonhoidosta kerran kuukaudessa videopostauksen.. missäs nämä ovat? :o innolla oon odotellu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua! Mulla on ollut niin paljon kaikkea mun elämässäni että videoiden kuvaaminen on unohtunut täysin. :o Lupaan tehdä videon, jossa kerron mun kahden viimeisen kuukauden lempparit. <3 Ja kiitos kun tulit kertomaan! xx

      Delete
    2. P.s Saat päättää teenkö videon englannin vai suomen kielellä. Kerro asap. :) xx

      Delete
  4. Those heels are lush


    http://fashionb-elle.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment! xx