Waiting for tonight!

Olen niin innoissani! Kuten useimmat teistä tietää, täytän 21 vuotta 12:sta marraskuuta. Mun porukat antoivat mulle lahjan aikasemmin nimittäin konserttilipun J.Lon konserttiin. Olen "fanittanut" kyseistä monitaituria jo yksitoista vuotta, ja muistan vieläkin kun ala-aste-iässä lähetin fanipostia ja kyselin milloin hän oli Suomeen tulossa. Kiitos J.Lo että vihdoin tulit tänne sillä nyt mun lapsuuden/nuoruuden haave toteutuu. Toivon että kuulen hänen vanhoja hittejään sillä ne kolahtavat minuun paremmin kuin uudet tykytykset. Ja mitäköhän ihmettä mie laitan tonne päälle, nimittäin mun täytyy lähteä 30min päästä! :D

I'm so excited! As most you guys know, I'm turning 21 on 12th of November. My father and mother gave me the best birthday present ever - ticket to J.Lo's concert. I've been listening her since I was nine years old and now my childhood dream will finanlly come true! I waited this day for eleven years! I love her old music more so I hope I'll be hearing some of her hits from 1999 to 2002 in the concert. I have run now, because the concert starts in few hours and I still haven't figured out what am I going to wear. :D

2 comments:

Thank you so much for your comment! xx