MINI NUBUCK BAG


I love big purses and bags, because they aloud us to put pretty much our whole life inside the bag. But I have came to noticed; sometimes we don't need super sized bag to hold our stuff, it can be the most cutest and smallest bag.

I wanted to show you what this little so called mini nubuck bag can hold, and I was really happy how much it can hold! I have to tell you guys that if you're looking for a small bag, get this one! Filippa K has it in different colors like pink, blue and cognac brown, like mine. This color goes pretty much with my whole wardrobe, but I why not getting this in multiply colors. 

Rakastan isoja laukkuja, sillä niihin saa mahdutettua periaatteessa koko elämän. Mutta olen huomannut että välillä en kannakkaan muuta kuin ne tärkeimmät ja oleellisimmat, mutta pienin laukku mulla on Mangon musta ympyrälaukku. Se on ihana laukku, mutta vielä liian suuri, ja olenhan mä sitä käyttänyt ahkerasti jo vuoden 2011 alusta asti. Nyt se laukku saa jäädä lepotauolle, sillä mun elämään tuli tämä pieni, söpö nahkalaukku .


Tämä pieni tilaihme kantaa sisällään enemmän tilaa kuin luulin! Olin positiivisesti yllättynyt että se sain mahdutettua kaikki oleellisimmat laukun sisään, ilman että jouduin  niitä väkisin tunkemaan. Jos te etsitte pientä, näppärää laukkua, käykää Filippa K:ssa! Tämä laukku on aivan ihana, ja sitä saa monissa eri väreissä. Itse tykkään kovasti mun konjakinruskeasta - menee tosi hyvin yhteen mun vaatekaapin sisällön kanssa.

13 comments:

  1. nice!! ;>>>

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tuo malli on kyllä niin kaunis! Monesti olen nuita ihaillut, mutten olekaan tuohon väriin törmännyt. Tosi nätti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on tosi näppärä! Huomasin itsekin ettei juuri konjakinväriä mahda löytyä mistään, mikä tietysti harmittaa kun se väri on niin käytännöllinen. :) xx

      Delete
  3. I love it! It looks so cute! Can't wait for your article! ;) xx

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/30/2013

    I love that purse! Can't wait to see your outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! This bag is pretty handy! ;) xx

      Delete
  5. Anonymous10/30/2013

    Ihana laukku! Harmi ettei tota ollut Nellyssä tossa värissä. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huomasin saman. :/ toivotaan että kyseistä väriä tulisi takaisin - se on niiden ns. klassikkolaukku. xx

      Delete
  6. Simple and chic! Love it!!

    ReplyDelete
  7. Beautiful nubuck bag!
    http://lesmatinscotons.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment! xx