SEARCHING FOR THE LBD - THE MOST INSPIRATIONAL FASHION BLOG OF YEAR 2013?


Hi my lovely readers! Guess what? I've been nominated for the most inspirational fashion blog! This honor was given to me by Indiedays - thank you very much! Just being nominated is awesome, but to win it? Well, no matter who's going to win it, deserves it! Of course I wish it was me, but I need your help! Are you willing to give a minute of your time to vote for my blog? This would be the best birthday present ever - yes, I'm turning 22 on 12th November.

Thank you guys so much for your support! Love you! 

P.s Follow me on Instagram because I'm lining for HURTS  - three hours has gone by, eleven hours left!

Moi ihanat! Arvatkaa mitä? Minun blogini on ehdolla vuoden inspiroivimmaksi muotiblogiksi Indiedaysin järjestämässä Inspiration Blog Awards -juhlassa. Olen todella otettu moisesta ehdokkuudesta, ja tuon voittaminen olisi kyllä paras syntymäpäivälahja ikinä. Mie täytän 22 vuotta 12. marraskuuta eli mukavaan saumaan sattuu kyseinen juhla. 
Minulle merkitsisi todella paljon jos voisitte antaa minuutin ajastanne blogini äänestämiseen. Ja toki kannattaa äänestää, koska äänestäjien kesken arvotaan 5 kahden hengen liput kyseiseen kutsuvierastilaisuuteen joka järjestetään Klaus K Living Roomissa 16.11 klo 19.

Kiitos todella paljon teitän tuesta. Olette minulle kultaakin arvokkaampia!

P.s Kannattaa kurkata mun Instagram tilille - oon jäähallin edessä jonottanut nyt yli kolme tuntia HURTSin keikkaa varten. Vielä on aikaa jäljellä mutta no worries sillä se tapahtuu mahtavassa seurassa!

HOW TO VOTE?

CLICK HERE, AND THEN FOLLOW MY DIRECTIONS BELOW





SCROLL DOWN UNTIL YOU SEE THIS


The winner of CASEAPP giveaway has been randomly selected. Congrats to Noora!