MY CURRENT FOUNDATION

1

Weekend has been awesome. Yesterday I went to karaoke with my friends. I ended up singing four sings and people reaction to my singing was so amazing. People came to me and ask how I was able to sing without warm up. I had fun, can't wait to sing again.

Today I saw my friends and after writing this article, I am heading to see my parents, whom I haven't seen for a long time. Anyways, in this article, I wanted to showcase my current foundation which I love. My dear friend recommended a foundation by BareMinerals and she was so right when she said that this is so worth of your money! It blends beautifully, leaving your skin natural and even.

Toivottasti kaikkien viikonloppu on ollut antoisaa. Mie eilen kävin kavereiden kanssa karaokebaarissa ja meillä oli niin hauskaa. Lauloin illan aikan neljä kertaa ja olin todella iloinen ihmisten palautteesta. Musiikki on lähellä sydäntäni, ja se tekeminen ja luominen on ihanaa. 

Tänään näin ystävääni ja kun olen saanut tämän kirjoitettua, lähden oitis tapaamaan porukoitani, joita en ole viime aikoina kerennyt nähdä. Mutta mennäänpäs suoraan asiaan. Tämän artikkelin pääosana on meikkivoide jota rakas ystäväni suositteli. Olin ensin skeptinen että miten puuterimainen meikki voi peittää mitään, mutta olin todella väärässä. Tämä tuote on aika hinnakas, mutta täytyy sanoa että se on sen arvoista sillä meikkivoide jättää ihon neutraalin ja tasaisen näköiseksi. 

2

8 comments:

  1. I need to try this out!

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/08/2015

    Tää lähtee mulla seuraavaksi kokeiluun, on ollut hankalaa löytää mulle sopivaa meikkivoidetta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee! Suosittelen kokeilemaan! Kannattaa siis käydä ihan ammattilaisen kanssa hyvä meikkivoide sun ihotyypille! ;) xx

      Delete
  3. Oi uskon että karaoke yleisö varmasti tykkäsi, ehkä täällä bloginkin puolella kuultaisiin joku päivä sun laulua! Mulla on tuo sama Pariisi opas, ihanan jotenkin tuommoinen luksus kirja :D Pitääpä pitää tämä meikkivoide mielessä, olen nimittäin etsinyt jo pitkään hyvää ja bare mineralsin muut meikit on ainakin ollut tosi hyviä, niin uskon kyllä että tämä myös!

    Ihanaa maaliskuuta! xx

    www.aduaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Annaseni. Kannattaa seurata minua snapchatissa @heidicaterina nimellä. Sinne mie paljon laitan random klippejä elämästäni ja myös lauluista joita päivittäin laulan. :) Toi on ihana opas, sain sen kaveriltani lahjaksi <3 Suosittelen tätä paljon sillä se ei tukkinut mun ihohuokosia yms. mutta suosittelen ammattilaisen kanssa katsomaan sun ihotyypille oikea meikkivoide! ;)

      Pus! <3

      Delete

Thank you so much for your comment! xx